Fin utsikt

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt

Sitter på soffan nu med älsklingen och hans två kompisar.
Dem kollar på fotboll och OS, jätte kul :P

Idag har vi varit och hämtat våran vagn.
Dem kunde ju tyvärr inte laga den..
Nu vet jag inte om jag ska köpa ett nytt chassit till den eller om ja ska köpa en annan vagn.
Är lite sugen på en emmaljunga nitro, men e inte riktigt säker.
Sittdelen på emmaljungan känns bättre.
Ska åka till en affär med mamma imorgon och provköra den, och sätta Wanessa i den för att se hur hon sitter i den.

Wanessa sover sen 19 ungefär så hon lär väl sova till typ 7 imorgon.
Om det är så fint väder imorgon som de va idag ska vi ut på en promenad vid 10 tänkte jag, när hon brukar sova.

Jag ska snart lägga mig i sängen och titta på one tree hill och sova rätt tidigt för en gångs skull!



Såhär fin utsikt hade jag från vardagsrummet igår!