Busig.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Sitter på soffan nu och vilar lite.
Är lite smått irriterad för vagnen har ju som sagt gått sönder igen, irriterande bara det men där vi tänkte lämna in den, dem har full och kan inte ta emot vagnen nu.. tidigast på tisdag!!!
Vad ska jag göra hemma tills på tisdag?
Herregud jag har panik idag för att jag bara har gått till mataffären.
Jaja, jag ska väl överleva det me ;)
Ímorgon ska jag iaf till Solna centrum och träffa mormor för vi ska storhandla mat :)

Wanessa har sovit i stort sett hela dagen idag, riktigt trött är hon.
Men men, hon behöver väl de just nu antagligen.

Nu ska ja titta runt lite och om en stund blir de mat.
Kram



Syns de att jag börjar bli lite busig?
Ema
Skrivet den:

Har du ingen bärsele? Iofs inte lika smidigt men ett alternativ :) Gud vad lillan växer! Hon är så fiiin!!!!!