7 Månader.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt

Idag är våran älskling 7 månader ♥


Linda
Skrivet den:

Grattis till stora tejjen! =) Vad söt hon är!!



Och vad tråkigt att det inte gick att laga vagnen! Vad hände med chassit?



Och du kommer ihåg helt rätt! Vi hade en Emmaljunga City Cerox 360 förut, en blå =) Jag tyckte att den var smidig och lätt att köra (precis som bugaboon) men mycket bredare så att åka buss och köra i affärer var absolut inte lika smidigt. Sen var handbromsen inte lika enkel och stark som handbromsen på Bugaboon. Däremot var den lättare att fälla ihop och blev verkligen helt platt nästan vilket var bra när man skulle packa in den i bilen men det var inget jag tyckte var så viktigt. Så överlag så gillar jag Bugaboon mycket bättre, den har faktiskt allt jag letar efter hos en vagn =) Tror att man får känslan av att man "bytt ner sig" lite om man köper en Emmaljunga efter att ha haft en Bugaboo eftersom att de är rätt lika men Emmaljungan klumpigare liksom men det är bara vad jag tror =) Tycker att du ska åka till en barnagnsaffär och provköra en! Förstår att du inte vill köpa en ny Bugaboo heller, de är ju inte billiga direkt men där finns det ju en en massa begagnade på Blocket. Våra 2 Bugas kommer därifrån, en modell äldre visserligen men precis lika bgra tycker jag. Och bliiligare =)



Var det tillräckliigt mycket? hihi Fråga på bara!



Hur länge är du mammaledig förresten?

kram