Oj Oj..

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nu va de längesen IGEN!
Anledning? hmm.. har ingen bra faktiskt.
Inte haft så stor lust helt enkelt.
Men vill samtidigt skriva för det är så otroligt kul att gå tillbaka och läsa sen.
Vad har hänt sen sist?
Har varit i Grekland en vecka UTAN Wanessa!
De gick jätte bra, va skönt att få vara lite ensam men självklart saknade jag henne också.
Åkte dit för min pappa skulle gifta sig, hade blivit tusen gånger värre om jag hade tagit med mig Wanessa istället för att lämna henne hemma med pappa.
Hon har fått två tänder också, skitungen.
Hon börjar bli stor nu mammas tjej :p
Har märkt att hon har börjat bli vääääldigt intresserad av andra barn, helt otroligt.
När vi går ute och hon ser en barnvagn eller barn så börjar hon "ropa/skrika" på en gång..
Så vi har varit på öppna förskolan så hon får leka lite också, hon tycker det är jätte kul.
Hon kryper ju fortfarande inte så det är tråkigt och lite jobbigt, men de kommer väl de me eller så hoppar hon över de :p
Det va en liten kort sammanfattning :)

Jag ligger i sängen och ska snart sova.
Vi har möblerat om i vardagsrummet idag också, blev bra tycker jag!
Nä, nu e jag trött och ska sova.
Hörs imorgon..
Godnatt!



Lillhjärtat just nu..