GodMorgon

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
God Morgon!

Wanessa sover bredvid sin pappa och dem ser så söta ut mina älsklingar.
Jag ska snart börja städa lite här hemma.
Jätte fint väder idag men måste fixa hemma.. gör hellre klart allting nu innan sommaren för då kommer jag vilja vara ute hela tiden ;)
Nästa fredag åker ju vi till Kreta så har bestämt mig för att försöka få klart så mycket som möjligt tills det att vi åker.
Ska fixa hallen, ska fixa Wanessas rum och fixa klart lite i vårat sovrum.
I Veckan tänkte jag att vi ska gå förbi öppna förskolan någon dag också.
Annars har vi inga speciella planer förutom fixa =)

Idag ska vi träffa mamma/mormor också, vi ska köpa en barnvagn som mamma ska ha på landet så jag slipper åka med vagn när jag ska dit och hälsa på =)

Men nu ska ja faktiskt börja fixa lite här hemma.
Kram!