Uppdatering.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Sov ju som sagt hos mamma i fredags.
Mamma o mormor va på teater så ja va själv där en stund på kvällen, eller ja med Sessan då såklart.
Så på lördagen (igår) åkte vi till IKEA med mormor och tittade lite, ja köpte två kuddar som Wanessa ska ha i sitt rum sen och ska köpa en matta som hör till också, jättefint!
Och lite andra småsaker..
Vi va inne å babyland också för mamma vill köpa en resesäng och ha hemma hos henne som Wanessa kan sova i när hon ska sova där :)
Sen på kvällen va vi hemma hos mormor och hade spakväll igen ;)
Sååå skönt!
Fotbad, ansiktsmask och handmassage, Underbart :)
Sen åkte jag hem på kvällen.. så de va min lördag.

Wanessa va jätte pigg igår på kvällen så hon somnade 22!! Hon brukar inte somna så sent..
MEN! hon sov från 22 till 07.30 min duktiga tjej!!
Så får se hur de blir inatt..

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra..
Städa ska vi iaf för de ser ut som en svinstia här hemma!
Men får se om vi kanske går ner till Solna centrum en snabbis och träffar mamma en stund.
Nu ska jag iaf kliva upp ur sängen ;)

Pussiluss.