Tvättstuga

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
God morgon!
Usch så trött jag är..
Va längesen jag gick upp såhär tidigt haha, man har blivit lite bortskämd nu ;)
Har iaf slängt in första tvätten i tvättstugan nu och ska snart äta lite frukost tänkte jag.
Tvättar till tio sen ska vi till BVC kl. 11 för Wanessa ska få sin tremånaders spruta.

Igår skulle jag och älsklingen titta lite i affärer och så.
Tyckte de va lite tråkigt med Solna centrum eftersom jag e där så ofta ;p så vi åkte till Täby istället.
Det va helt okej där, lite mer affärer men nästa ingenstans man kunde äta?! :S
På kvällen fixade jag en massa hemma..
Fixade i vårat arbetsrum/gästrum som har sett ut som en riktig svinstia haha.. så nu e de nästan klart.. lite småsaker kvar bara.

Men nu kurrar magen så nu blir de frukost ;)
Pussar