Struntprat

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Wanessa ligger i soffan och tittar på vänner och jag gör lite smått och gott på datan.
Om tio minuter börjar mammas pojkar o de ska vi se ;)

Nya sovtider har hon ju iaf eftersom att förut somnade hon 19 men nu är hon pigg!
Får se när hon somnar..
Förhoppningsvis vid 21/21.30
Nu ligger hon och pratar för fullt :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad ja ska göra..
Blir nog att fixa lite hemma, kanske åker till stan och hälsar på mammas jobb en sväng också.
Får se lite vad det är för väder imorrn.

Trött e jag också, va ju uppe tidigt och tvättade så blir nog en rätt så tidig kväll för mig.

Nästa vecka ska jag fixa hemma.
Älsklingen har lovat mig att bokhyllorna som står i vardagsrummet ska slängas/tas ner i källaren.
Så då kan ja skruva ihop våran nya tvbänk och möblera om så vi blir klara någon gång.
Herregud vi har bott här i snart 3 år och fortfarande är de inte fixat, pinsamt.
Men men, bara de blir klart snart ;)