Naglar.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Dålig uppdatering och har faktiskt ingen bra förklaring..

Blev en bugaboo bee i helgen! Den är sååå fin och jag vill använda den nu ;p
En helsvart med en silver sommarsuflett, perfekt!

Idag har lilla familjen varit i stan och shoppat lite.. de va mysigt.
Handlade lite smått o gott.

Imorgon fyller jag år!
På dagen ska vi inte göra något speciellt, vi ska tvätta, roligt ;p
På kvällen ska vi ut och äta iaf och de ska bli trevligt!
På ett eritreanskt ställe där jag och älsklingen har varit förut men inte min mamma, hennes man och min mormor så de ska bli kul att dem får testa på också.

Har gjort naglar nu på kvällen också..
De va så längesen jag gjorde de så dem blev inte så bra men men..
Bättre än inget ;)
Jag känner mig så mycket fräschare med naglar :D

Nu ska ja titta på one tree hill och sen sova..
Godnatt!