Jag e tillbaka :)

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Kände att ja vill skriva i den här bloggen igen ;)
Den andra heter ju gravidabiimbiim och jag är ju faktiskt inte gravid längre!
Men den bloggen finns under mina länkar ifall man vill kolla i den också :)

Sessan sover och jag väntar på mat, är hungrig!!!
Idag har vi varit och träffa Nina i solna centrum, trevligt.
Sessan har sovit jätte mycket idag och nu sover hon för natten, får se när hon vaknar.

Imorgon kl. 8.30 ska vi vara på bvc för då ska hon få sin tbc spruta.
Hon får den tidigare för att vi ska ju åka till Egypten i december, guuuuud va ja längtar.
Efter de imorgon ska ja hem o städa lite och på eftermiddagen ska ja hem till mamma på SPA kväll ;)
Vi ska ha ansiktsmask, fotmask o lite annat smått och gott, Underbart.

Men nu ska ja titta runt lite och sen tjata på maten!

Pussen ♥
Linda
Skrivet den:

Roligt att du är tillbaka! Den här adressen kommer jag ihåg, glömde alltid bort den andra av nån konstig anöedning (glömmer alltid att läga till alla bloggar under favoriter...)



Jag mår bra! Lite jobbigt börjar det såklart bli men nu är det inte så långt kvar i varje fall =) Stor er lilla prinsessa har blivit också! Jättesöt!!