Grinig

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Idag har jag och älsklingen varit i Solna centrum och ätit lunch och efter de åkte jag in till stan för att hälsa på på mammas jobb.
Wanessa har varit lite smågrinig idag, hon har lite ont i magen.. inte bajsat på två dagar :p
Så hoppas på att de kommer en riktig bajsblöja snart haha!
Nä, inget trevligt men vill inte att min lilla prinsessa ska ha ont.
Kanske åker hem till mamma lite senare och är där en stund ikväll, vi får se hur ja känner mig o så.
Men nu ska ja kolla lite saker.

Pussen
Sandra
Skrivet den:

Jag läser min första termin till lärare och tänker nog inrikta mig på att bli förskolelärare.. Jag har inriktning lek och lär. Det är ganska mycket jobb men om man pluggar varje dag och läser allt man ska så går det bra tycker jag. Men visst man kan inte ligga på latsidan.. Du får fråga om du undrar över något :)