Förkyld

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Idag har vi varit ute i stort sett hela dagen.
Vi va i solna centrum med älsklingen, Samart och hans son Liam.
Sen träffade jag och Wanessa upp Maria, vi åkte till fridhemsplan och tittade lite.
Efter de åkte jag och Wanessa hem till mamma en sväng för att sen gå hem till mormor och äta middag.

Min lilla sessa har blivit jätte förkyld, de bara rinner ur näsan på henne :(
Hon sov rätt så mycket på dagen men från 16 har hon bara sovit jätte lite, korta stunder hela tiden.
När vi kom hem la jag ner henne i vaggan med pyjamas, ren blöja, en flaska ersättning och hennes snuttefilt(handduk) :P och hon somnade på en gång.
Hon ligger och bökar runt lite men sover ändå.
Får se hur länge hon sover..

Jag är också trött så ska sova nu faktiskt.
Inte glömma att ställa om klockan heller ;)

Godnatt, sov så gott!