Snart Jul..

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Igår va jag ute hela dagen, de va inte alls tanken!
gick ner till Solna centrum vid 12 för att äta lunch med Sofia.
Sen blev jag helt plötsligt kvar där till 16.30 och sen vid 17 så åkte jag hem till min farbror och åt middag och kom vid 20.
Så från 12 till 20 va vi ute och gjorde saker..rätt så kul men va väldigt trött igår.

Sessan somnade 20 och vaknade 8!!
Skönt :)
Nu har hon fått lite mat och har somnat om..
Jag gick upp och har passat på att äta frukost i lugn och ro.
Idag ska vi möta mormor vid 10 ungefär..
Vi ska till polisen och hämta mitt och sessans pass och efter de ska vi en sväng till Solna centrum.
Efter de ska jag hem en stund och sen ska ja till stan och möta mamma..
Så de blir full rulle idag också..
Herregud haha.. men roligt :)

Tänk att de e julafton iövermorgon! Herregud.
Nä, nu ska ja fixa mig så vi kan gå om en stund..



Finaste Tomten!