Sen?

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nu har jag precis ätit min frukost!
Sessan ligger på soffan här bredvid mig och sover..
Solen skiner idag, der ser så himla fint ut när det är vitt ute och solen skiner.. underbart.
Idag har vi inga direkta planer men jag måste till ett apotek och köpa mat åt Wanessa.
Det är väl mina planer ;p
Sen fixa hemma så mycket som möjligt.. som vanligt haha.

Jag har blivit löjlig och tror att Wanessa e sen också..
Jag tycker hon kan så lite om man jämför med andra barn :p
Jag vet att alla barn är olika men kan inte låta bli att tänka på de ändå.
Jaja, de kommer väl i hennes takt.
Nu ska jag fixa lite saker på internet innan ja ska fixa mig själv.

Puss
Linda
Skrivet den:

Sådär tänker man alltid de första månaderna, eeller året snarare men hon kommer igen ska du se =)