Mitt hjärta.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Idag har de varit ganska så mycket också..
Tog de lugnt hemma fram till 14 ungefär sen bar de ner till Solna centrum för att handla sessans mat och lite annat smått.
Sprang på mormor där så då gick jag en stund med henne.
Sen sprang jag på Maria så när mormor gick hem va jag med Maria.
Så 19.30 va jag hemma, inte alls tänkt att de skulle bli så sent men de va trevligt :)

Mangon gick ju som sagt inte alls hem hos fröken så igår köpte jag päron/hallon och provade.
Det gick inte heller hem.
Tänker ju att hon måste äta lite frukt så köpte hem blåbär idag, de gick inte heller.
Mitt matvrak vill bara ha mat.
Men jag köpte en dricka med massa frukter, som saft fast för småbarn som jag tänkte ge henne imorgon.
Kanske går bättre och då kanske hon lär sig smakerna bara iaf.
Vi får väl se hur de går..
Såg att de fanns en fruktpure som va blandad med yoghurt också, de kanske smakar bättre.
Jaja, vi får väl se.
Idag fick hon kalvkött med grönsaker och de slank ner utan problem!

Nu ligger hon och snarkar i sin säng bredvid mig och jag ska också sova snart.
Älsklingen sover hos en kompis inatt så jag har haft lite egentid ikväll, rätt skönt.

Imorgon ska jag på tjejkväll hos Maria, de ska bli super kul!
Sessan får vara hemma med sin pappa och mysa.

Nu ska jag titta runt lite på vad jag och Maria ska hitta på att laga för gott och bjuda på imorgon.
GodNatt.