Julafton.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
God Morgon!
Idag är de äntligen julafton!
Som jag har längtat dem senaste veckorna..
En fin vit jul har vi också.
Lite grått ute idag men fortfarande vitt på marken, helt underbart.

Igår va jag hemma hos mamma och firade lillejul med mamma, hennes man och hans två döttrar.
De va jätte trevligt.
Jag fick jätte fina tvålar och ett doftljus som doftar vanilj, jättegott!
Wanessa fick ett par jättefina tofflor, dem va såå mysiga.

Idag ska vi först till min morfar på sthlms sjukhem.
Jag,mamma, mormor och Wanessa.
Efter de åker jag hem och fixar mig lite innan vi ska hem till mormor och fira.
Måste springa in i någon affär och köpa ett par strumpbyxor till sessan också haha..
Och mataffären för att köpa hennes mat som hon ska äta ikväll.

Jag har precis ätit frukost och sessan sover.
Hon somnade vid tio igår, vaknade till vid 8 men fick nappen och somnade om och sover fortfarande.
Min lilla prinsessa.

Nä, nu ska jag passa på att sminka mig och så innan hon vaknar för snart ska vi röra på oss.

Puss