Full Rulle

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Idag har de varit full rulle :)
Va på jul lunch hos morfar vid tolv, mötte upp mormor och Wanessa var med såklart :)
Det va jätte trevligt, morfar va så glad och pratade jätte mycket med henne. Jätte kul!
Efter de åkte jag och mormor till solna centrum, tittade lite i affärer och handlade lite mat.
Jag åkte hem och älsklingen åkte och hämtade våran vagn.
Sen har jag bara varit hemma men älsklingen har lagat mat, vi har ätit och myst.
Älsklingen skulle lägga Wanessa vid 20 som vanligt och då somnade han ;p
Så jag har tittat på tv och städat efter de..
Funderar på om jag ska slå in två paket som jag har kvar.
Kanske dricka lite te eller äta min otroligt goda flingor, aldrig ätit godare.
Varje morgon efter frukost så längtar jag till nästa frukost haha..
Nä, nu ska ja hämta inslagninspappret och flingor!

GodNatt.