Blandad skit.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nu har jag precis lagt mig i sängen.
Skönt men det är så jäääääkla kallt i vårat sovrum, helt sjukt.
Men men, ligger under mitt sköna duntäcke nu iaf så snart blir de nog varmt ;)

Vi har haft de mysigt och tittat på IDOL.
Jag har slagit in lite julklappar och bara myst helt enkelt.

Imorgon så ska ja spela på lotto och hoppas på att ja blir miljonär!
Helst drömvinsten men ja kan ju inte kräva för mycke ;)
Några miljoner räcker!
Oj, vad ja skulle göra roliga saker då.
Har lite ångest över att börja jobba igen, inte för att ja ska börja nu men jag vill verkligen inte jobba!
Jag trivs så bra med att vara hemma.
Skulle vilja jobba kanske en, två dagar i veckan bara och inte för att ja måste ha pengar utan för att ja tycker de e kul.
Men men, drömma kan man alltid göra ;)

Min lilla prinsessa sover och jag tycker det är de enda hon gör!
Nästan lite orolig, hon sover hela tiden.
Vet inte om hon har någon liten förkylning i kroppen, om de e vädret eller va de är men sover mycke gör hon iallafall.

Jaja, nu ska ja titta runt lite och sen sova.
Godnatt.
Bella
Skrivet den:

heeej, allt bra med er? när börjar du jobba igen?