Barn på julafton.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Äntilgen!!!
Gud vad jag har saknat att blogga.
Vårat internet la ju av men nu har vi fixat nytt så nu funkar de igen :)
Underbart.
Inte nog med det, jag sitter vid våran gamla dator där jag har all min musik som ja lyssnade på förut.
Helt underbart.
Så för tillfället spelas de James Blunt ur högtalarna och jag sitter och kollar runt på en massa saker.

Vad har hänt sen sist då?
Inte såå mycket egentlige..
Dagarna rullar på och vi gör de vi brukar göra, de gamla vanliga.
Städar, fixar, ute och träffar folk osv.

Julafton närmar sig och alla julklappar e typ klara nu, känns jätte skönt.
Egypten resan närmar sig också, gud så skönt det  ska bli.

Men nä, nu är jag som ett barn på julafton så jag måste kolla runt lite på internet.
Lägger upp lite nya bilder sen ;)