Wilton

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Jag är hemma nu, eller rättare sagt kom hem i tisdags.
Men har inte haft någon lust att uppdatera.
Just nu för tillfället är jag hemma hos mamma, hon är inte hemma.. hon e i Dalarna.
Jag har varit här lite så ska "städa" undan lite.

Vi har lämnat in Wilton idag för kastrering, ska hämta honom klockan 13.
Lilla bebisen!
Men det ska bli såå skönt.
Inget mer kiss inomhus, inte samma äckliga lukt och inte samma "jobbiga" jamande.
Snart ska vi kastrera Moses också, ska ínte vänta länge.
Dem är ju syskon så han är också könsmogen när som helst, eller han är de men kissar itne inne än.
Ska göra de så fort som möjligt så han inte kissar inne han me ;p

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, beror på hur Wilton mår.
Om han mår bra så ska jag hem till Maria.. hon ska vara barnvakt så kanske ska dit o sova där.
Om Wilton inte mår så bra så stannar jag hemma =)
Annars i helgen vet jag inte vad jag ska göra, inga planer faktist.

På måndag ska jag på arbetsintervju, hoppas de går bra =)
Men har sett ett annat jobb jag vill ha också, ska söka de.
Men de e på karolinska och de känns som att det är omöjligt o få jobb där, vet inte riktigt hur jag ska göra :S
Har sökt hur många som helst och jag har fått gå på EN intervju där..
Men men, söka kan man alltid göra :)

Nä, nu ska jag äta en köttbullsmacka :D
Sen fixa lite innan ja måste gå!
Lägger in lite bilder från grekland när ja kommer hem sen ikväll!!

Puss!