Schema

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nu ska jag snart iväg till jobbet för att lägga upp mitt schema..
Ska bli kul o se hur mycket jag ska jobba..
Sen ska ja sitta barnvakt.
Får se om ja hinner hem mellan eller om ja åker direkt till barnvakten.
Ikväll vet jag inte va ja ska göra, ska kanske gå o storhandla lite.
Men ska göra de imorrn också, ska följa me Sofia till babyland, ligger precis vid citygross.
Så då tänkte jag dra me mig Abbi så kan vi "storhandla" lite där också ;)
Men de blir nog både där och i Solna c.
Men men, kul för er o veta haha..

Jag måste komma ihåg att ja ska ja ledigt på kvällen den 7,8? juni.
Kommer inte ihåg exakt vilket datum, måste kolla upp de.
Men då måste jag ha ledigt för då ska jag o mamma på Celine Dion! :D

Nä, nu måste jag fixa mig =)
Puss
Ema
Skrivet den:

Haha det kommer med tiden ska du se :-) du kommer va en bra mamma haha, vet att du alltid varit en barnälskare! Mjo, lättare sagt än gjort att bara hitta någon sådär hahaha..
Btw, har Sofia fått barn? Eller ska hon köpa åt någon annan haha :P