One tree hill.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Jag har väl alltid tyckt att serien e bra, men aldrig riktigt följt den.
Nu är jag fast.
Jag har tyvärr inte sett alla avsnitt, men hänger ändå med..
Nu håller jag på o laddar ner avsnitt, så ja ligger före de som visas i sverige.
En vacker dag tänkte jag att ja ska börja kolla från början också..
men just nu e de för spännande för att börja om haha :D
Sen vet ja inte va ja sk agöra..
Eller ska duscha o så.. inget speciellt :)

Jag och älskling har pratat lite mer om lägenhterna också, men vet inte hur vi ska göra me allt.
Usch.
Men men, de löser sig :)

Nu e de snart klart så ska kolla =)
Pussi
jonny
Skrivet den:

skäärpning! inte fan kan du kolla på sånna där skit serier !
have fun ;)

anna
Skrivet den:

vart ifrån har du laddat ner? älskar den serie oxå

Tina
Skrivet den:

one tree hill är bäst :D

jonny
Skrivet den:

ni 3 e ju inte riktigt friska:(