Konstig jul ?! haha

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Kom på en sak nu när jag skrev de där inlägget..
I hela mitt liv har jag firat julafton hos Mormor o Morfar, i deras villa i vällingby.
Men det ska jag inte göra i år!!
Mormor flyttar ju i sommar, så i år vet jag inte vart vi ska vara..
Det kommer kännas sååå konstigt.
Det blir säkert bra, men kommer kännas konstigt.
Skönt att ha mormor lite närmare sig, hon flyttar till Solna.
Men just de där me julafton kommer kännas jätte skumt.
Och så kommer vi ju ha en till familjemedlem i år, Min morbror ska bli pappa i augusti.
Så de blir lite annat i år ;p
Men de blir säkert jätte bra :D
Ema
Skrivet den:

Haha stackare! Det kan jag förstå.. jag hatar sånt, blir också så j*vla nyfiken, det värsta är när man inte får reda på saken direkt!
Jorå, det rullar på här.. självdå gumman?