Jul?

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Asså jag måste ju vara jätte konstig haha..
men jag längtar efter julafton.
Finns ingen dag på året jag älskar mer än julafton.
Helt underbart haha..
Självklart vill jag ha sommar också, men direkt efter sommaren får de gärna bli typ 20 december ;p
Vi kan skippa alla dem andra dagarna, som bara är gråa o tråkiga.
Eller förresten, 28 oktober kan vi ha också.. då fyller jag ju år :D
Jaja, så blir de ju iallafall inte haha..

Just nu sitter jag bara hemma o har ganska tråkigt.
Ska nog städa när som helst..
Tråkigt väder ute och älskling är på match.. så ja e själv hemma.
Ikväll vet jag inte vad ja ska göra, beror på om älsklingen ska spela eller inte ikväll.
Om han är hemma så har ja nog myskväll med honom annars kanske ja ska hem till Maria eller Nina. Får se va som händer :)

image181

Min mamma som världens snyggaste tomte!  haha :D

Ema
Skrivet den:

Haha va söt! Och med den halsduken som jag har en likadan :D