Jag fick de! :D

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Yees.. ja fick jobbet!
Wihooo
iof. bara ett semestervikariat men gör jag bra ifrån mig så får ja säkert jobba kvar!!
Yes Yes Yes! :D :D
Jag e sååå glad
Så idag har varit en bra dag fast ja har varit lite bakis ;p
Jag vaknade kl.8 av att dem ringde.. skulle ändå upp halv nio för kl. tio skulle jag möta mormor i fridhemsplan.
Så de va bara o gå upp klockan 8..
Men dagen började ju bra så man får inte klaga ;p
Sen va ja me mormor i stan, vi shoppade och åt lunch.
Sen åkte jag hem, och nu e ja hemma o älsklinegn lagar mat :)
E sååå hungrig så ja hoppas att de e klart snart  men ja tror de! :D

Men nu ska ja gå o hjälpa till me maten..
Puss
Linda
Skrivet den:

åh grattis, vad kul!! hur hade ni det i värmen utomlands då? du kom hem lagom till värmen här iallafalll!