Tunisien och Sjuk.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
MM, jag mår inte bra alls.
Är hängig, känner mig febrig, snuvig, ont i halsen o hostar :(
Usch ushc..
Men men, ska snart gå o hämta barnen ja e barnvakt åt.
Sista dagen idag.. sen får jag vila :)
Så ikväll blir de en lugn kväll! =)

Träffade mamma i stan kl.10 o bokade resa :D
16 april åker vi till tunisien en vecka.
Jätte fint hotell o allt! :D
Jag, mamma, mormor o maria ..
Ska bli såååå skönt.

Och jag tror att ja har bestämt mig för att plugga till frisör, just nu lutar de åt de hållet iaf.
Ska kolla lite ikväll vilken kurs man ska ta o när dem börjar.
Om det är någon som har något tips så skriv gärna :D
Ska vara i sthlm :)

Nu ska ja titta lite tv innan ja går.
Puss!
*linda*
Skrivet den:

nej vad tråkigt :( Hoppas du kryar på dig snart! och gud vad skönt med tunisien! jag blir riktigt avundsjuk! :))