Påsklunch.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nu va de ett tag sen ja skrev.
Har inte mått så bra, varit förkyld och deppig.
Är fort. grymt deppig och vet inte hur jag ska göra..
Mamma har åkt till Dalarna så ja åker hem till henne idag o sover.. behöver tänka lite o så.
Får se va ja kommer fram till.
Annars idag så ska jag till Morfar på sjukhemmet och äta påsklunch me mormor =)
Ska bli trevligt, och god mat också! :D
Och de här vädret ska vi ju inte prata om, har sån hatkärlek till de.
Samtidigt som jag tycker att det är mysigt med snö, de har vart ganska fint också så vill jag inte ha de nu.
De kunde ha kommit i december inte mars!
Nu vill jag ha vååååår
Men snart åker jag iaf. till tunisien en vecka.. de ska bli såå skönt! :D
Kan lägga in nån bild på hotellet sen ska ja börja fixa mig! =)

*linda*
Skrivet den:

vad skönt att det är lite bättre nu.Hoppas dina tankar klarnar upp så småningom, det är jobbigt att inte veta säkert vad man känner...
jag såg din kommentar lite snabbt men sen råkade jag radera den,det är därför den inte syns på bloggen!vet inte vad som hände,råkade slinta. men tack iallafall för den snälla orden :)
ha en jättefin påsk!