korv.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Sitter just nu o äter korv med bröd..
De va jätte länge sen haha..
Kom fram till att ja skulle äta de, o sen blir de middag vid 18.
Om ja skulle äta något annat skulle jag säkert inte vara hungrig sen ;p
Nu ska jag snart gå och hämta ungen ja e barnvakt åt :D
Sen efter de blir de hem, bada, äta o sen Anna pihl! :D
Inga planer i veckan faktiskt..
barnvakt o så.. inget annat.

Planerar en resa också.. hoppas verkligen på de.
Ska bli skönt att komma iväg lite, sol o värme =)

24 mars börjar jag plugga upp matte B också.. usch.
Jag är så sämst på matte, men men.. ska försöka göra mitt bästa =)
Ska plugga på distans o som tur e så har jag Maria som e bäst på matte :D
Haha, hon kommer få hjälpa mig ;)
Älskling e också bra på de så de blir nog bra :D

Får se om vi kanske flyttar tillbaka till våran tvåa också kanske.
Isf. blir de lite renovering innan vi flyttar in.
Orkar inte bo här längre.. massa skit hela tiden.
Trivs i tvåan, de enda ja tänker på e att ja vill ha barn haha
Då vill man helst ha en trea..
Inte för att de skulle göra något om vi skulle bo i en tvåa när vi ska få barn..
Jaja, får se hur de blir
E inte gravid nu så de blir ju ett tag vi bor där vilket som haha.
Nä nu snackar jag bara en massa skit :D

Hörs sen.
Puss!
*linda*
Skrivet den:

haha jag åt också korv häromdan, ibland är det riktigt gott faktist!
ligger den gamla och den nya lägenheten nära varandra förrästen? Varför vill du flytta?
Och jag jobbar som konsult på ett bemanningsföretag, och sitter mest i reception och växel, rätt kul men inte så överdrivet stimulerande kanske :)
Är också sämst på matte! försökte matte b i gymnasiet men gav upp, det var så jäkla svårt! Hoppas det går bättre för dig :)