God morgon lördag! =)

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Idag är det lördag =)
Somnade ganska tidigt igår.. va jätte trött.
Idag ska ja åka till Vällingby med mamma o hälsa på mormor.
Vi ska titta lite i affärer och sen åka hem till henne och äta lunch, Mys!
Ikväll vet jag inte va ja ska göra.
Hade ja haft lite mer pengar hade jag gått ut, men de blir inte så tror jag.
Får se va ja hittar på.. ganska skönt att bara vara hemma också! :D
Men nu måste jag äta frukost så jag orkar me sen ;)

PUSS
zara
Skrivet den:

hej!kul att du är intresserad av mäklaryrket =) jag ångrar mej inte en sekund att jag valde utbildningen. den är kanon och jag trivs jättebra..jag har själv megasvårt för matte, har bara G från gymnasiet i både a,b och c...kruxet är bara att du måste ha läst matte C för att söka till mäklare...det tycker jag absolut att du ska göra =)


zara
Skrivet den:

utbildningen är 2 eller 3 år, beroende på var man pluggar, min är 3 år. Jobbmarknaden varierar vädigt upp och ned...men det är ett bra yrkesval om man r beredd att jobba obekväma tider och tjäna mycket pengar =P