Usch.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Idag ska jag ju tatuera mig kl. 16 men de blir nog inte så.
Inatt har jag skakat, frysit, spytt o mått så jävla dåligt.
Började redan igår kväll me att ja mådde illa, o sen spydde jag.
Jag spyr aldrig! haha..
Ja har spytt nån gång på fyllan, men sist ja spydde för att ja va sjuk va när jag va ungefär 8år.
Så nånting i kroppen har jag, och vågar faktiskt inte tatuera mig då..
Lite feg kanske, men tar hellre de säkra före de osäkra.
Så idag blir det en lugn dag, ska försöka äta något.. kolla om de stannar kvar.
Försöka ta mig ut på en promenad också, så ja får lite luft.
Usch, va dåligt jag mår. Har inga krafter :(

Nä, nu ska ja ta o vila lite innan ja ska försöka äta nåt =)
Hoppas ni mår bättre.
Puss!
*linda*
Skrivet den:

neeej vad tråkigt! hoppas du blir bättre snart, krya på dig :)