Snö :(

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Jag som trodde/hoppades på att det inte skulle komma någon mer snöö.. men sååå fel jag hade :(
Nu har A precis gått iväg på träningen, stackarn i det här vädret.. men men.
Jag gör inget speciellt, ska söka lite jobb och sen titta lite på tv tänkte jag =)
Vill gå o köpa lite choklad, men vill verkligen inte gå ut i de här vädret så tror att jag struntar i det ;p
Satt och titta lite på husbåtar.. asså dem är ju så otroligt fina!!
Min dröm haha..
Undra hur det är att bo på en sån?



Jag tycker det verkar helt underbart, men som det är med allt annat så finns de säkert något som är dåligt ;p


*linda*
Skrivet den:

haha på tal om husbåtar så var jag o amit och tittade på en husbåt för kanske 3 år sen och nej det går inte att bo på en husbåt om man vill bo stadigt! det guppar verkligen usch! fast det var en lite husbåt iförsig, de större och nybyggda är säkert mycket stadigare...:)