Orkar inte mer ?

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nä, fy fan.
Nu mår jag piss!!
Jag är så sjukt trött på livet.
Jag vet inte vad jag vill göra, plugga eller jobba?
Om ja pluggar, vad ska ja plugga?
Om ja vill jobba, vad ska ja jobba me?
Ja vill ju ha barn väldigt snart också.. då vill ja inte plugga hur länge som helst, ja vill ha pengar så ja klara mig när ja får barn.
Hur ska allt bli med lägenheterna?
Vill jag ens komma bo i sthlm?
Jag skulle lätt kunna tänka mig att flytta för att komma bort från alla som försöker lägga sig i hela tiden.
Älskling vill inte flytta, då går inte det.

ÅÅÅÅÅHHH jag blir galen.
Kan inte nån bara göra upp en plan åt mig så följer jag den.
Jag hade ju en bra plan för nån dag sen, men nu vet jag inte längre.
ÅH!, ja blir verkligen galen.

Någoin som har nåt förslag på vad ja ska göra :p
Känns som att jag gå under snart.

Tänker o tänker men blir aldrig klokare..
*linda*
Skrivet den:

ÅÅh Jag är precis likadan, så du är inte ensam!
Jag har inte heller nån aning om vad jag vill göra och bli i framtiden. Har alltid haft planer på att bli djursjukvårdare men nu har jag börjat tvivla på det också. Tror inte att det är det jag faktist vill egentligen.
Vill A också ha barn snart!? vad kul att du vill det! men det är som du säger, det är ju ett måste att ha pengar då.så jag förstår att du velar :)
men det kommer lösa sig, nån gång, så sätt inte press på dig själv bara!!