Ont :(

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Jag har så ont i min nacke/axlarna så ja tror ja dööööör..
Vet inte riktigt vart ja ska ta vägen :(
Fått massage av A men de gör bara ondare..
Jaja, ska snart lägga mig i sängen o kolla på lite scrubs innan ja somnar.
Idag har jag varit hemma hos mamma, ätit middag o tittat på anna pihl.
Innan det va ja i centrum med mormor också, åt lunch, tittade i affärer och så handlade hon mat åt mig, min underbara mormor :)
Imorgon ska ja fixa lite här hemma sen  ska ja hem till mamma på tjejkväll, hennes 2 kompisar kommer dit.. så ja ska också dit, dricka vin o snacka skit =)
Så skönt att ja o mamma har en sån relation, tror de har mycket o göra me att hon är så ung.
Just därför jag vill vara ung när ja får barn :)
Nä, nu ska ja lägga mig i sängen innan ja börjar gråta för att de gör så ont i nacken haha.

God natt på er.

johanna
Skrivet den:

hoppas du får en bra vecka :)


*linda*
Skrivet den:

vad skönt det känns när du säger så!jag vill också ha världens bästa relation med mina barn såklart :)