Hos mamma.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nu är jag hemma hos mamma och tittar på tv.
Är här själv just nu, mamma kommer hem om typ en timme.
Sen kommer tjejerna så blir de tjejkväll, vin o en massa skitsnack :D
Ska bli så mysigt..speciellt i de här skitvädret.

Har varit i centrum idag en liten stund med Sofia o Liam, ätit lunch o kollat in deras nya vagn ;)

Idag har jag ännu ondare i axlarna/nacken.. känns som någon har slagit sönder mig just där eller nåt haha.
Usch vet inte vad ja ska göra.. men men.. får väl be älskling om massage senare ikväll.
Är väldigt trött idag också men det är väl skitvädret som gör det.
Jaja, nu ska ja titta lite på tv o så..
Puss!
*linda*
Skrivet den:

är du lite nervös inför imorron?? tror att tatueringen blir skitfin ;) och vill man vara fin får man lida...ja du vet haha
och ja, jag älskar min vagn, bättre vagn finns inte!