God morgon lördag! =)

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Vaknade för ne liten stund sen.
Natten har varit lite underlig.

Min A va ute på krogen och kom hem vid halv tre, sen gick vi o la oss vid tre ungefär.
M som också bor här va också ute på krogen, när klockan va ungefär 04.20 så hörde ja massa folk här i lägenheten, då hade han dragit hem massa folk hit.. sen hörde jag att dem gick.
Det lät väldigt skumt..
Jag hara bara haft en allmänt skum känsla sen jag vaknade..
Och nu när jag tittade på golvet i sovrummet så står två utav mina garderobslådor på golvet..
Jag har inte dragit ut dem o A säger att han inte heller har gjort de.. Haha
hur har dem hamnat där? i sömnen?
Haha.. skum dag iaf ;p
Ska snart gå ut i lägenheten o kolla hur allt ser ut haha :D

Ha en bra dag.
Puss!
*linda*
Skrivet den:

haha men vad konstigt!