Bläääää!

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Idag har jag ingen bra dag.
idag är en sån dag då jag bara känner att ja vill flytta från detta land, klara mig helt själv utan folk som säger till mig vad ja ska göra.
Det är de värsta jag vet, jag klarar mig själv!

Har iaf varit o hälsat på Nina idag o hon mår bra :D
Efter de har jag bara varit hemma.
Tjaffsat me A o allt e bara piss idag.
Usch, Bkä o Fy!
Men men, alla har vi våra dagar.. vi överlver =)
Han sover just nu o ja sitter här.. funderar på att sova på soffan så ja kan kolla på tv.
Katterna e heeeelgalna också haha..
men nu ska ja gå o kolla till katterna.

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig ;)
*linda*
Skrivet den:

så är det att leva i ett förhållande, det kommer alltid toppar och djuuupa dalar iland men det brukar ju alltid lösa sig till slut ändå...
mår du bättre nu?!