Regn.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nu regnar de ute igen, som bara den.
Men ganska mysigt när man ska sova tycker jag.
Då känns de som jag verligen kan koppla av, ibland får jag lite dåligt samveta när jag sover och vet att det är fint väder haha.
Men nu känns de bra =)
Hoppas de har slutat när ja ska till jobbet bara, vill inte bli blöt :(

Imorgon blir de jobb mellan 7-15 o sen blir de hem o fira älsklingen, han blir nämligen 23 imorrn! =)
Han brukar typ inte fira sina födelsedagar men han kom på ikväll att han vill se Batman filmen så vi kanske går och gör de imorrn.
Annars så gör vi de i helgen och har en myskväll hemma imorrn.
Beror på hur stressigt de blir imorrn.
Nånting blir de iaf =)

Men nu ska jag få lite massage och vi ska mysa ner oss i sängen och titta på fresh prince! =)

Ha de bra.
God natt.
Puss.