Läggdags.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Nu blir de fresh prince och läggdags för mig.
Tidigt för en gångs skull.
Hoppas att ja kan sova också, de får vi se.
Älsklingen är hos en kompis o kommer hem lite senare, får väl se om ja e vaken när han kommer =)
Börjar 7 imorrn men det är en kort dag, slutar 13 så ja överlever nog fast jag e trött ;)

Men men, nu blir de iaf. sängen.. som jag har längtat efter den idag.
Ska bli riktigt skönt =)

Godnatt..
Pussen.
camilla
Skrivet den:

gratis sms blev snabbt populärt nu har ännu en liknande sida startat http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1397 där samlar du ihop till presentkort på kicks och du får 50kr att starta med?


Sofjia
Skrivet den:

Jag älskar din design, seriöst jag är helt kär. Bara att det oranga irriterar lite.. är det du som har gjort sidan?