Katterna =)

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Mina katter är roliga ibland.
Moses har en sååå rolig sovställning.
Han tycker nämligen om o sova så här:
image41
Som ni ser ligger Wilton bakom i "vanlig" sovställning..
Haha så söt när han ligger sådär! =)
Mina babys tills ja får min riktigt baby ;p
Vill så gärna ha en bebis men funkar inte riktigt nu ;)
image42
Apropå bebisar så "träffade" jag Sofia idag i centrum me Liam. Han va såå söt!
Hoppas allt löser sig nu.. vi får se hur allt blir.
Jaja, nu ska ja sitta o titta runt lite!

Kommentera gärna..
Puss
Suzan
Skrivet den:

Hej=)
Åhh kul, undersköterska.. men att inte få jobb måste vara jobbigt=( hoppas att du får ett jobb snart..
yes, har pluggat 1,5 år på lärarhögskolan nu..har 2 år kvar, i slutändan när jag tar examen är jag förskolelärare med fritidspedagog inrikning. Det är jättekul, har haft praktik och just nu är det verkligen min grej. Kommer nog arbeta på nån förskola hoppas jag=) Bor kvar i hagalund, du då? Såg att du och Abbi fortfarande är tillsammans, jättekul=)
Kram /suzan