Indien :D

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Sitter här nu, kollat på film med A. De blev goal 2 som han ville se ;)
Den va väl helt okej.. lite överdriven kanske men men.
Och imorgon kväll åker man då :D
Eller onsdag morgon egentligen men blir imorrn kväll eftersom jag o M ska ut först innan vi åker till arlanda.
Jag har inte riktigt förstått att vi åker, har inte packat.. ingenting :p
Har tvättstuga mellan 12-17 imorrn så efter de blir de packa haha.. men de fixar sig :D
Nu ska ja snart gå o lägga mig o mysa me A sista natten innan ja åker :)

Lägger in bilder när ja har kommit hem från Idien :D
Skriver kanske imorrn innan ja åker.
Kommentera lite åt mig nu när jag är borta så jag blir glad när jag kommer hem! :D

Puss på er alla!
johanna
Skrivet den:

hejsan. vill du också ha gratis biobiljetter och
present kort hos de bästa butikerna ?
klicka på länken nedan och bli medlem.
jag garanterar att detta inte kommer kosta
dig någonting. isåfall står jag för det :) kram.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563


*linda*
Skrivet den:

Hoppas resan går bra och att ni får en superbra semester! :DD