Helt slut.

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Herregud vilken dag!
Gick till solna centrum imorse för att köpa julklappar men hade inte fått mina pengar av pappa än.
Sen när ja skulle hämta ut pengarna gick de inte, fick gå upp till hagalund o hämta ut dem.
Sen åkte jag bil me A o M till solna centrum, M skulle fixa nåt på sin klocka och jag skulle köpa julklappar.
Framförallt skålarna från Duka till mormor.
Dem va slut så vi tog bilen till kista där dem också va slut.
A och M åkte hem igen och jag skulle bege mig mot stan.
Mamma ringde till duka i stan och frågade om dem fanns men dem va slut överallt förutom i Sollentuna.
Jaha, då va de bara åka dit.
Träffade Nina o Angelica i kista också så dem följde me mig.
Där fick jag äntligen tag på skålarna..
Efter de åkte vi tillbaka till kista och shoppade lite mer.. haha
Precis när ja ska betala mammas julklapp så ser jag att hennes kräm hon har tjatat om som e slutsåld överallt finns :D
Jag blev överlycklig o tror att mamma kommer bli ännu lyckligare haha..
O efter kista åkte vi hem till Nina för att slå in allt o så..
Så kl.  01 va ja hemma..
Haha, vilken dag asså!
Nu väntar jag på A ska komma hem.
Då ska jag mysa ner mig i sängen med honom :)

Imorgon ska vi upp tidigt för att gå till Solna centrum o köpa de sista =)

God natt på er..
Kommentera! :D

Puss!