Haga Pub

Update: | ✝ Publicerat i Allmänt
Kusin Andreas ringde och frågade om jag ville komma till haga pub och ta en öl med honom medans han väntar på en kompis.
Eftersom att ja har flyttat och har haga pub ungefär ett hus ifrån mig så gick jag ner :D
Kul att umgås lite med kusinen =)
Jag känner att jag inte har druckit på ett tag haha, 2 öl på mindre än en timme och oj.. jag är lullig! förstår inte.. haha, eller lullig o lullig. känner av lite och lite trött..
Ska nog sova snart tror jag..
Såg iaf. klart filmen och den va bra som vanligt =)
Imorrn blir de som sagt julklappsshopping som vanlig, hoppas jag hittar allt :D
Min ena katt moses mjauar som jag vet inte vad, han har gjort de dem sista dagarna. ve tinte varför.
Tycker det är lite läskigt.. speciellt när jag är ensam hemma..
Eller läskigt o läskigt, jag känner mig maktlös. vet inte vad han vill eller vad ja ska göra.
Han har mat, vatten o kattlädan e ren :S
Ska gå o titta till honom nu!
Puss på er..